środa, 29 lipca 2015

Kasza gryczana na słodko

Śniadanie powinny być przede wszystkim zróżnicowane. Powinny także dostarczyć nam energii na cały poranek. Moje ulubione śniadanie, to takie ze świeżymi owocami. Dziś opcja na idealne śniadanie przed treningowe.


Składniki:
1 szklanka kaszy gryczanej ugotowanej na sypko
2 łyżki kakao
1 łyżka oleju kokosowego
1 łyżka miodu
szczypta cynamonu
1 łyżeczka cukru z prawdziwą wanilią
wiórki kokosowe, banan, maliny


Kakao, olej kokosowy, cynamon, miód i cukier wymieszałam z jeszcze ciepłą kaszą gryczaną. Do tego dołożyłam maliny, banana i wiórki kokosowe.

9 komentarzy:

  1. Nigdy jeszcze nie jadłam kaszy gryczanej na słodko. Muszę koniecznie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie jadłam kaszy gryczanej na słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kasza gryczana na słodko... do wypróbowania :) jedyne co budzi moje wątpliwości- naprawdę chcesz ładować węgle przed treningiem? Ja bym to dała raczej jako posiłek potreningowy :) ale w sumie zależy co i po co trenujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam połączenie kaszy gryczanej z malinami - niebo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też słodki mi nie pasuje do kaszy gryczanej, ale chyba warto spróbować. szczególnie że to moja ulubiona kasza.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...