poniedziałek, 13 lipca 2015

Garmin Iron Triathlon 1/8 IM Stężyca 2015

Wreszcie znalazłam czas, aby kupić od organizatora swoje zdjęcia z zawodów w Stężycy. Tak więc parę słów na temat mojego startu.
Była to kolejna, przedostatnia już edycja z cyklu Garmin Iron Triathlon. Tym razem zawitaliśmy na Kaszuby. Upał, duchota, skwar, czyli to co wszędzie w całej Polsce. Było ciężko. Ten, kto tego dnia wyszedł choć na chwilę z domu, dobrze wie, o czym mówię. :) Ja, podobnie jak podczas innych edycji Garmina, stratowałam na dystansie 1/8 IM (0,475 km pływania-22,5 km roweru-5,25 km biegu). Miałam okazję pościgać się m.in. z Małgorzatą Szczerbińską, która kilka dni później została Mistrzynią Europy na dystansie sprinterskim. Mi ostatecznie w Stężycy udało się zająć 3 miejsce wśród kobiet w klasyfikacji OPEN. Gdyby nagrody się dublowały, to "pudło" w kategorii wiekowej wyglądałoby tak samo. ;)
Z części pływackiej jestem zadowolona. Ostatnie kilka startów pokazało, że jestem w stanie utrzymać w miarę wysoki poziom, pomimo, że na trening pływacki poświęcam najmniej czasu.
Rower: bardzo pozytywne zaskoczenie. Po niezbyt zadowalającym czasie z roweru na zawodach w Suszu (tydzień wcześniej), wynik ze Stężycy uważam za bardzo wartościowy. Średnia prędkość jak na razie najwyższa spośród wszystkich startów. Trasa prosta, i co dla mnie ważne, bez dużej ilości zakrętów, kostek brukowych, leżących policjantów itp. Było za to kilka niezłych podjazdów na końcówce.
Bieg: trasa niezbyt szybka, kręta, a jednak udało się pobiec w miarę dobry wynik. :) Organizatorzy postarali się, jak mogli. Było to co zawsze, czyli woda i izotonik, ale były także gąbki nasączone wodą, kostki lodu i kurtyna wodna. Jednak najfajniejszy był mały, dmuchany basenik na mecie z zimną wodą, do którego można było wejść. :)
Zawody w Stężycy zaliczam do tych jednych z lepszych w moim wykonaniu, choć nie było ich jeszcze tak dużo. A już za kilka dni ostatni start z tego cyklu, tym razem w Gołdapi.
 

 
 












2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...