wtorek, 12 maja 2015

Jaglano-owsiana krajanka


Pierwszy start w Elemental Triathlon Olsztyn już za niecałe 5 dni. Tak więc rozpoczynamy ładowanie się węglowodanami :)
Moja propozycja to coś na wzór batoników musli, tylko że własnoręcznie robiona krajanka jaglano-owsiana :)
Skład oczywiście można dowolnie modyfikować, według uznania.
Ja do przygotowania swojej użyłam:
- 2 szklanki płatków owsianych
-1/2 szklanki kaszy jaglanej ugotowanej na sypko
-1/2 szklanki ugotowanej komosy ryżowej (quinoa)
-2 łyżki pestek dyni
-2 łyżki jagód Goji
-2 łyżki nasion chia
-1/2 szklanki cukru brązowego
-1/2 szklanki miodu
-2 łyżki roztopionego masła
-2 łyżki syropu z agawy
-2 łyżki cukru z prawdziwą wanilią.
W dużej misce wymieszałam wszystkie składniki suche i sypkie. Dodałam do tego miód, masło i syrop z agawy. wszystko razem dokładnie wymieszałam i przełożyłam do tortownicy wyłożonej papierem do pieczenia. Piekłam ok. 30-40 minut w 180 stopniach, aż do zrumienienia. Po wyjęciu z piekarnika przestudziłam, a następnie pokroiłam moją krajankę :)


5 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...