poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Biegowy Puchar Olsztyna 5 km - Edycja #1

Plakat promujący akcję Olsztyn Biega.
Od lewej: Wiktor Walaugo, Anna Walaugo, Monika Chodyna, Sebastian Najmowicz, Paweł Najmowicz, Patrycja Kościesza, Agnieszka Rogulska-Słomińska, Paweł Pszczółkowski.
Fot. Radosław Walaugo.
Wczoraj odbyła się pierwsza edycja Biegowego Pucharu Olsztyna na 5 km, gdzie miałam okazję zadebiutować właśnie na tym dystansie. Dwa tygodnie po pierwszym półmaratonie nie czułam się jeszcze w optymalnej dyspozycji, szczególnie że bieganie na 5 km, a na 21,097 km to dwie zupełnie inne bajki. No ale jako że postanowiłam sobie już wcześniej, że wystartuje, to przecież nie odpuszczę ;) Czas jaki uzyskałam, to 23:46. Jak na debiut i cykl treningowy, w jakim jestem obecnie, to chyba ok. Nie było jeszcze przecież treningów szybkościowych i siły biegowej. Sam bieg był dla mnie straszny, ale nie chcę się nad tym rozwodzić, bo tak jak wspomniałam wcześniej, to nie jest jeszcze ten moment, w którym powinnam powiedzieć, że biegło mi się lekko, przyjemnie i jestem zadowolona ze swojego wyniku.
Sama atmosfera imprezy jak najbardziej była pozytywna. :) Pogoda i frekwencja dopisały. Na starcie obecne były całe rodziny z dziećmi, czuć było w powietrzu unoszącą się energię :)
Kolejna edycja już 3 maja, tak więc rezerwujcie czas na majówkę, aby wspólnie spotkać się w Parku im. Janusza Kusocińskiego w Olsztynie. Do zobaczenia :)
Na koniec jeszcze kilka fotek od Ani Walaugo :)

Przed startem :)

Po pierwszej pętli...

Na szczęście już na mecie :)

Z Anią :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...