wtorek, 10 lutego 2015

Sałatka z łososiem



Ostatnie dni były bardzo intensywne, jeśli chodzi o moje przygotowania do obrony pracy inżynierskiej. Stąd też moja dłuższa nieobecność na blogu i brak nowych postów.
Praca jednak jest już gotowa, a mi nie pozostało nic innego, jak układanie sobie w głowie całej wiedzy zdobytej podczas studiów. Choć ostatni tydzień był też luźniejszy pod względem treningowym, to wczorajszy trening biegowy połączony z ćwiczeniami na siłowni pokazał, że nie jest jeszcze ze mną jeszcze tak źle ;) Powiem Wam tylko tyle, że jest moc! :)



A tym czasem między nauką, pisaniem pracy, a treningami wpadła mi do głowy taka oto szybka sałatka z łososiem. Potrzebujemy:
-mix sałat (ja żyłam cykorii z burakiem)
-100 g wędzonego łososia w plastrach
-kilka pomidorków koktajlowych
-1 mała cebula
-ser feta lub inny podobny
-sok wyciśnięty z połowy cytryny
-oliwa z oliwek
-pieprz
Sałatę wsypujemy do miski, dodajemy łososia pokrojonego na mniejsze kawałki, ser, przekrojone na pół pomidorki oraz cebulę pokrojoną w piórka. Całość polewany sokiem z cytryny, oliwą i doprawiamy pieprzem. Wszystko razem mieszamy.

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...