poniedziałek, 17 listopada 2014

Mała dawka motywacji


Marzenia są po to, by się spełniały. Trzeba wyznaczać sobie cały czas nowe cele, trzeba wciąż próbować nowych rzeczy. Ja należę do osób, które lubią stawiać sobie wysoko poprzeczkę, lubię żyć na wysokich obrotach. Robiąc coś staram się dawać z siebie wszystko. Wierzę, że uczciwa praca może przynieść sukces.
Piszę to, ponieważ moim nowym celem na rok 2015 jest próba swoich sił w triathlonie. Jeszcze nie wiem dokładnie kiedy, gdzie i na jakim dystansie. Dla mnie, jako pływaczki, będzie to nie lada wyzwanie, ponieważ nigdy nie byłam zbyt dobrą biegaczką, a do roweru też mnie jakoś nie ciągnęło. Jednak uważam, że trzeba przełamywać swoje opory i próbować nowych rzeczy. Na tym też m.in. polega trening sportowca.
Was też zachęcam do podejmowania wyzwań. Do robienia rzeczy, o których myślicie od dłuższego czasu, ale boicie się, że nie dacie rady lub że Wam się nie uda. Pamiętajcie, że sukces osiągają ci, którzy nie boją się ryzyka i bez przerwy chcą się rozwijać, szukając nowych bodźców.
Ważne, aby nigdy się nie poddawać, nawet jeśli początki bywają bardzo trudne.

3 komentarze:

  1. Super ;-) Gratuluję decyzji ;-) Ja gdyby nie to, że nie umiem pływać to już dawno spróbowała bym swoich sił w TRI, bo uwielbiam biegać i jeździć na rowerze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki bardzo ☺ Znam wiele osób, które z plywaniem miały niewiele wspólnego, ale dzięki treningowi i cierpliwosci teraz z powodzeniem startują w triathlonie, wiec może jeszcze wszystko przed Tobą ☺ Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super !
    Zatem życzę wytrwałości w treningach !

    Zapraszam do mnie na przepis na bezglutenowy chleb bez mąki:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...