sobota, 5 lipca 2014

"Najtrudniejszy pierwszy krok..."

Od kilku dni myślałam, o czym powinien być ten post. W końcu to pierwszy wpis na tym blogu, a jak mówią słowa znanej piosenki Anny Jantar: "Najtrudniejszy pierwszy krok, zanim innych zrobisz sto...".

Na początek może napiszę parę słów o sobie.

Na imię mam Monika, od trzech lat studiuję nowy kierunek o nazwie Gastronomia - sztuka kulinarna na UWM w Olsztynie, a od lat moją największą pasją jest sport, a konkretnie pływanie. Wieloletni trening po kilka godzin dziennie ukształtował we mnie samodyscyplinę, organizację, pracowitość, a także umiejętność stawiania sobie celów bliższych i dalszych. Sport nauczył mnie także pokory, cierpliwości oraz tego, że porażka jest tylko przystankiem w drodze do sukcesu.

Jednak sam trening to nie wszystko. W osiągnięciu sukcesu sportowego ważną rolę odgrywa nie tylko systematyczny wysiłek fizyczny, ale również prawidłowe odżywianie się. Temat żywości zawsze był dla mnie ważny. Od zawsze interesowało mnie, jaki wpływ na mój organizm ma to, co jem. Obecnie cały czas staram się kształcić w tym kierunku i poszerzać swoją wiedzę.

Na swoim blogu chcę pisać o sporcie, o zdrowym stylu życia, odżywianiu się, motywacji do treningu, ale też o tym, co mnie osobiście dotyka, porusza, o czym marzę, a o czym już przestałam marzyć.

Myślę, że jak na pierwszy post chyba wystarczy. Z pewnością w kolejnych wpisach będę bardziej się rozwijać na powyższe tematy. Zachęcam zatem do częstych odwiedzin :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...